Gå tilbage Gå tilbage

Ombytter

Hurtig ombytning Hurtig ombytning
Gratis retur-label

Du returnerer

Gå tilbage

Vælg flere produkter du vil bytte til

Saldo

0 NOK

Total i kurv

0 NOK

Hurtig ombytning
    Gå tilbage
Gå tilbage Gå tilbage
Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Fortsæt med at handle

Eksklusivt tilbud

Hvis du er ny kunde, kan du spare 100 kr. på din første ordre ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev nedenfor

Help center

Alt om ordrer, levering og returnering samlet på ét sted. Hurtige svar, ingen forvirring - lige hvad du har brug for.

BESTILLING

Hvor finder jeg mit ordrenummer?

Du finder ordrenummeret øverst på din ordrebekræftelse, som du modtager i din indbakke kort efter din bestilling.

Det har formatet: #12345.

Såfremt du ikke kan finde din ordrebekræftelse, bedes du tjekke dit spamfilter eller kontakte vores kundeservice.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Kontakt venligst vores kundeservice så hurtigt som muligt på kundeservice@street-bill.dk. Hvis ordren allerede er afsendt, kan den ikke længere ændres eller annulleres.

Jeg har kun modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget andet end en ordrebekræftelse, og det er flere dage siden, du lagde din ordre, skyldes det sandsynligvis, at din ordre indeholder bestillingsvarer. Der er en anslået leveringstid på 6-15 arbejdsdage for denne type varer.

Bestillingsvarer håndteres på en helt anden måde end lagervarer, og det kan være en god idé at læse mere om håndteringen af bestillingsvarer.

Er der skjulte gebyrer på min ordre?

Der er ingen skjulte gebyrer eller omkostninger såsom moms eller told, der tilføjes til din ordre. Vi tager os af alle omkostninger, hvor det er relevant. Det betyder, at den pris, du betaler i sidste ende, altid er den endelige pris. Dette er KUN forbeholdt kunder inden for EU.

Det betyder, at den pris, du betaler på hjemmesiden, altid er den endelige pris.

LEVERING

Hvor lang tid tager levering?

Leveringstiderne er vejledende og afhænger af, om du har bestilt en lagervare eller en bestillingsvare.

Lagervarer: 1-2 arbejdsdage
Bestillingsvarer: 6-15 arbejdsdage / 6-21 arbejdsdage

De reelle leveringstider kan du se på det enkelte produkt, når du vælger størrelse.

Kan jeg vælge international levering?

Vi sender til hele Skandinavien og en række andre EU-lande via denne hjemmeside. Hvis du kommer fra et andet land end disse, og levering til dit land ikke tilbydes ved kassen, kan du altid kontakte vores kundeservice, hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi kan levere til dit land.

Hvilken kurer sender I med?

Vi sender som udgangspunkt alle pakker med PostNord i Danmark. Du har mulighed for at vælge levering direkte til dit hjem eller til en pakkeshop, der passer dig bedst.

Er du bosat udenfor Danmark, sender vi normalt med UPS eller en anden pålidelig fragtleverandør, afhængigt af din destination. Vi sikrer os, at din ordre når frem hurtigt og sikkert, uanset hvor du befinder dig.

Leverer I pakker i weekender & helligdage?

Som udgangspunkt leveres der ikke pakker i weekender og helligdage.

Dog leverer PostNord pakker til udvalgte pakkeshops alle lørdage. Det er dog helt op til den enkelte pakkeshop, hvorvidt de tager imod pakker om lørdagen.

Kan jeg spore min pakke?

Du får tilsendt et trackingnummer, så snart vi har pakket og afsendt din ordre. På den måde kan du spore din pakke helt frem til levering.

Har du bestilt en bestillingsvare, vil varen skulle sendes og leveres til os, før vi kan sende den videre. Det er IKKE muligt at spore din ordre under den indgående logistik til vores lager.

RETUR

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere, skal du blot klikke her.

Kan jeg bytte en vare?

Du kan frit vælge mellem tilbagebetaling, gavekort eller ombytning til en anden størrelse eller et helt andet produkt, når du vælger at bruge vores returportal.

Skal jeg bruge en printer for at returnere?

Vores returportal er sat op til at sende et PDF-label til din email, derfor er en printer nødvendigt for at returnere.

VORES PRODUKTER

Sælger i autentiske produkter?

Ja, alle vores produkter er garanteret ægte. Vi arbejder med pålidelige leverandører og gennemfører en grundig verificeringsproces for at sikre, at hvert produkt er autentisk og lever op til en vis kvalitet.

Du kan læse mere om, hvad vi kigger efter, når vi verificerer produkter.

Er varen på lager eller bestilling?

Vælg din størrelse i størrelsesmenuen på produktsiden for at se, om varen er på bestilling eller på lager. Når du har valgt din størrelse, får du at vide, om varen er på lager eller på bestilling.

Du kan også vælge at læse mere om, hvad der ligger bag håndteringen af bestillingsvarer.

Hvilken størrelse jeg skal vælge?

Vi giver normalt en detaljeret størrelsesguide på vores produkter for at hjælpe dig med at vælge den rigtige størrelse, men der kan være nogle produkter, der ikke har en størrelsesguide vedlagt. Hvis du har spørgsmål om at vælge den rigtige størrelse til disse produkter, bedes du kontakte os.

KUNDESERVICE

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan kontakte os via e-mail. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 24 timer på hverdage.

Alternativt kan du kontakte os via live chat på hverdage mellem kl. 10 og 17, som du kan få adgang til via ikonet nederst til venstre på siden.

Kan du ikke ringe til kundeservice?

Det er ikke muligt at ringe til vores kundeservice. Brug venligst live chat-funktionen eller send en e-mail.

CLUB STREET BILL

Hvad er et kundeloyalitetsprogram?

Hos STREET BILL optjener du point, hver gang du handler. Når du har optjent nok point, kan du bruge dem til at få rabat på fremtidige køb.

Vores loyalitetsprogram er designet til at give dig ekstra fordele, så du kan få mere værdi ud af dine køb. Bliv medlem af Club STREET BILL og begynd at optjene point allerede i dag.

Hvad kan jeg bruge mine point til?

Med dine optjente point kan du opnå besparelser på udvalgte produkter.

Hvordan bliver jeg VIP?

Hos STREET BILL belønner vi din loyalitet med permanente fordele:

  • Fri fragt
  • Procentvise rabatter på fremtidige ordrer
  • Eksklusive tilbud kun til vores medlemmer

Brug bare det nødvendige beløb, så rykker du op til næste niveau og tager del i endnu bedre fordele – helt automatisk.

REKLAMATION

Hvordan opretter jeg en reklamation?

Sådan gør du:

  1. Gå til vores "Kontakt os"-side og fortæl os, at du vil reklamere over en vare
  2. Oplys dit ordrenummer og beskriv fejlen, du har oplevet
  3. Vedhæft billeder af fejlen. For at hjælpe os med at vurdere reklamationen bedst muligt, skal billederne være klare, tage fra flere vinkler og være i godt lys

Når vi har modtaget din reklamation, vurderer vi ud fra billederne, om der er tale om en produktionsfejl, der dækker under reklamationsretten. Hvis det vurderes, at varen er defekt, sender vi dig et fragtlabel, så du kan returnere produktet til os til inspektion.

Vær opmærksom:

Slid, skader eller fejl, der er opstået ved forkert brug af produktet, kan ikke godkendes som en reklamation.

Vi gør vores bedste for at sikre, at alle reklamationer behandles hurtigt og effektivt, så du kan få den rette løsning.

BUTIK

Har I en fysisk butik?

Vi har en fysisk butik i Aarhus på adressen Thorvaldsensgade 33a.

Åbningstiderne for butikken er:

Man - fre: 12:00 - 17:00
Lørdag: 11:00 - 15:00
Helligdage: Lukket

Har I de samme produkter i butikken som online?

Vi tilbyder mere end 3.000 forskellige produkter online, og det betyder, at vi ikke kan have alle varer på lager i butikken.

Heldigvis har vi hundredvis af modeller på lager i butikken og forsøger så vidt muligt at have de mest populære modeller tilgængelige, så du ikke går tomhændet hjem.

Du har også mulighed for at bestille varer hjem direkte fra butikken.

ARCHIVE OFFERS

Hvad er archive offers?

Vores kollektion Archive Offers præsenterer et udvalg af lagervarer til nedsatte priser. Antallet af enheder er begrænset, og tilbuddene ophører, når en vare er udsolgt.

Fælles for produkterne er, at de kan leveres på dag-til-dag basis.

Interessen er kæmpe, derfor anbefaler vi, at du slår til med det samme, du finder noget, der falder i din smag.